Atunci când vine vorba de gestionarea finanțelor dumneavoastră, a avea un suport de încredere pentru clienți poate face toată diferența. Din fericire, ING este cunoscut pentru relațiile sale excelente cu clienții. Fie că ai o plângere, o solicitare sau pur și simplu doriți mai multe informații, există mai multe modalități de contact ING România.
Puteți suna la linia lor telefonică, puteți discuta cu un reprezentant online sau chiar să le trimiteți un mesaj prin intermediul sistemului de mesagerie securizat al rețelelor de socializare pe care este prezentă instituția financiară. ING are, de asemenea, mai multe sucursale în toată țara, unde poți vorbi cu un reprezentant în persoană. Așadar, dacă aveți nevoie de asistență, nu ezitați să vă adresați și să luați legătura cu echipa lor dedicată de servicii pentru clienți prin informațiile de contact ING pe care le regăsiți mai jos.
ING call center
Aveți probleme cu contul ING? Aveți nevoie de asistență pentru a transfera fonduri sau pentru a configura plăți automate, fie cu orice altfel de situație? Vestea bună este că ajutorul se află la doar un apel telefonic distanță. Personalul call center-ului ING Bank este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, pentru a vă ajuta cu orice problemă sau întrebare pe care o aveți.
Este suficient să formați *2ING sau *2464 și unul dintre profesioniștii ING vor fi mai mult decât fericiți să vă ajute în rezolvarea oricăror probleme.
Telefon contact ING
- Persoane fizice: 031 406 2ING sau 031 406 2464;
- Persoanele juridice pot apela: 021 403 83 04.
ING Bank România este un lider de încredere pe piața financiară românească, cu o prezență puternică atât în domeniul corporate, cât și în cel al serviciilor bancare de retail. Ca parte a ING Group, una dintre cele mai mari bănci internaționale din Europa, ING Bank România oferă clienților săi cele mai noi tehnologii și produse și servicii inovatoare financiare. Fiind prima bancă internațională care a deschis o sucursală în România după 1989, a jucat un rol important în modernizarea și îmbunătățirea sectorului financiar al țării.
Pe lângă serviciile bancare tradiționale, ING Bank România oferă, de asemenea, servicii specializate, cum ar fi Private Banking și Servicii de tranzacționare pentru întreprinderi. Cu accent pe sustenabilitate și responsabilitate socială corporativă, ING Bank România se străduiește să aibă un impact pozitiv asupra comunităților pe care le deservește. În general, experiența și expertiza lor îi transformă într-un partener de încredere pentru toate nevoile financiare.
ING relatii clienti online
Când vine vorba de relațiile cu clienții, ING oferă mai multe opțiuni, pe lângă metodele de contact telefonice menționate anterior, pentru cei care preferă să îi contacteze online. Facebook și Twitter sunt ambele disponibile drept canale pentru mesaje directe, iar un operator este întotdeauna gata să vă ajute. Tot ce trebuie să faceți este să copiați adresa aceasta https://www.facebook.com/INGWebCafe pentru Facebook în bara de adrese a browserului fie să dați click pe ea sau pe aceasta https://twitter.com/ing_ro pentru Twitter. Astfel, dvs. precum toți clienții aveți posibilitatea de a contacta ING în orice moment, din confortul propriei case. Și, bineînțeles, pentru cei care preferă modurile tradiționale de comunicare, ING poate fi contactat în continuare prin telefon.
ING program – Aflați care este disponibilitatea
Programul ING oferă o comoditate și o flexibilitate incredibile în ceea ce privește serviciile pentru clienți. Fie că aveți întrebări imediate la care trebuie să primiți un răspuns, fie că preferați să programați o vizită când vă convine, ING vă stă la dispoziție.
- Linia telefonică ING este disponibilă 24/7 și se asigură că orice preocupare urgentă poate fi rezolvată în orice moment.
- Vizitele în persoană pot fi efectuate în general în intervalul orar 09:00 – 19:00 la un sediu iar programările în acest sens se pot realiza accesând acest link (permite programarea vizitelor în timpul orelor de program).
Acest nivel de disponibilitate face ca clienții să obțină cu ușurință sprijinul de care au nevoie fără a-și compromite propriul program. Combină acest lucru cu diferitele opțiuni bancare ale ING și este clar de ce sunt o alegere populară atât în rândul persoanelor fizice, cât și al întreprinderilor. Datorită confortului oferit de programul ING, clienții își pot gestiona nevoile financiare cu ușurință și eficiență.
ING atm – Număr bancomate în fiecare locație din țară
Judetul | Nr. Bancomate |
---|---|
Alba | 2 |
Arad | 6 |
Arges | 10 |
Bacau | 7 |
Bihor | 5 |
Bistrita Nasaud | 1 |
Botosani | 1 |
Braila | 3 |
Brasov | 11 |
BUCURESTI | 64 |
Buzau | 4 |
Calarasi | 1 |
Caras Severin | 2 |
Cluj | 12 |
Constanta | 10 |
Covasna | 1 |
Dambovita | 3 |
Dolj | 10 |
Galati | 5 |
Giurgiu | 2 |
Gorj | 3 |
Harghita | 2 |
Hunedoara | 3 |
Ialomita | 1 |
Iasi | 8 |
Ilfov | 5 |
Maramures | 3 |
Mehedinti | 2 |
Mures | 4 |
Neamt | 4 |
Olt | 5 |
Prahova | 10 |
Salaj | 1 |
Satu Mare | 3 |
Sibiu | 6 |
Suceava | 3 |
Teleorman | 3 |
Timis | 18 |
Tulcea | 2 |
Valcea | 3 |
Vaslui | 0 |
Vrancea | 4 |
Întrebări frecvente
Cat dureaza un transfer bancar ING?
Când vine vorba de transferul de fonduri între conturile tale ING sau ale altor clienți ING, procesul este relativ rapid. La o sucursală, acesta poate fi finalizat în intervalul orar 09:00 – 15:00 sau oricând prin intermediul Home Bank. Transferurile către conturi la alte bănci pentru sume sub 50.000 de lei pot fi, de asemenea, rapide – asigurați-vă doar că le faceți înainte de ora 10:00 la o sucursală sau de ora 14:30 prin Home Bank. Pentru transferuri mai mari de 50.000 de lei, ar fi bine să vă acordați ceva mai mult timp și să vă orientați ca transferul să aibă loc în intervalul orar 09:00 și 12:00 în agenții și între orele 00:00 și 15:00 prin Home Bank.
Cum platesc cu telefonul ING?
Plata cu ING Pay este ușoară și convenabilă. Pentru a începe, trebuie doar să activați funcția în aplicația dvs. de mobile banking. Apoi, tot ce trebuie să faceți este să țineți telefonul în apropierea oricărui terminal POS fără contact care acceptă carduri VISA. Nu mai căutați portofelul sau cardul – folosiți doar dispozitivul care este întotdeauna la îndemână, telefonul. Și cea mai bună parte? Poți plăti cu ING Pay atât acasă, cât și în străinătate, ceea ce face ca această metodă să fie o modalitate de a face cumpărături fără probleme, indiferent unde te afli.
Ce inseamna tranzactie in asteptare ING?
Atunci când vă folosiți cardul pentru a plăti ceva, banca va reține banii pentru 14 zile. Acest lucru se întâmplă pentru a se asigura că plata este efectuată și pentru a nu cheltui acei bani pe altceva. În cazul în care banca crede că ar putea exista o problemă cu o tranzacție, poate împiedica utilizarea banilor timp de până la 30 de zile. Utilizatorii Home’Bank pot verifica sumele blocate în secțiunea „Tranzacții în așteptare”.
Cum inchid un cont ING?
Închiderea unui cont ING este un proces simplu care poate fi făcut la orice sucursală ING. Tot ce trebuie să faci este să completezi un formular și să aduci cu tine cartea ta de identitate. Înainte de a închide contul, asigurați-vă că verificați soldul și transferați orice fonduri rămase. În cazul în care există un sold negativ, debitați suma necesară înainte de închidere. Vă rugăm să rețineți că, dacă contul dvs. a fost sechestrat sau înghețat din orice motiv, acesta nu poate fi închis până când aceste măsuri nu au fost ridicate. Închiderea unui cont este ușoară și vă permite să vă gestionați mai bine finanțele prin raționalizarea conturilor dumneavoastră.
Cat poti scoate maxim de la bancomat ING?
Fie că este vorba de cheltuieli zilnice sau de cumpărături mai mari, este întotdeauna util să aveți acces la numerar. ING înțelege acest lucru, motiv pentru care oferă clienților posibilitatea de a retrage până la 15.000 de lei într-o singură zi de la bancomate, limită care poate fi modificată din aplicația Home’Bank. Această sumă maximă este printre cele mai mari oferite de băncile din România, oferindu-le clienților libertatea și confortul de care au nevoie. Pe lângă retragerile de la bancomat, ING permite și 30 de operațiuni de depunere și retragere de numerar pe zi, oferind și mai multă flexibilitate în gestionarea finanțelor.