În această perioadă de tranziție către e-factura, departamentul de relatii clienti SmartBill este mai solicitat ca oricând. Pentru a vă asigura că primiți ajutorul și suportul necesar, SmartBill a pregătit o serie de modalități de contact și informații utile despre serviciile lor.
Echipa de suport SmartBill este formată din specialiști cu experiență în facturarea electronică, care sunt gata să vă ajute să rezolvați orice problemă sau să vă ofereți îndrumări pentru a utiliza platforma lor în mod eficient. Cu o experiență de peste 17 ani în domeniul facturării electronice, SmartBill reprezintă opțiunea sigură și fiabilă pentru orice business care dorește să își simplifice procesul de facturare.
Modalități de contact SmartBill
- Telefon: 031.710.4215
- Adresă de email: [email protected]
- Formular de contact pe site-ul SmartBill
Programul de asistență și suport clienti SmartBill este disponibil de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00. În această perioadă, puteți să contactați SmartBill pentru orice problemă sau întrebare legată de serviciile lor. Echipa de suport SmartBill oferă asistență în implementarea facturilor electronice, vă ajută să rezolvați orice problemă tehnică și îndrumări pentru a utiliza platforma lor în mod eficient.
Accesarea serviciului RO e-Factura cu SmartBill
Pentru a accesa serviciul RO e-Factura: obțineți un certificat calificat pentru semnătura electronică, necesar pentru înrolarea în SPV, și înrolați-vă în SPV cu ajutorul certificatului obținut și completați cererea de înregistrare în Registrul RO e-Factura. Acest proces este rapid și simplu, și puteți să îl realizați chiar dvs. sau să contactați SmartBill pentru asistență.
Când să contactați SmartBill?
Serviciul de relatii clienti SmartBill este gata să vă ofere asistență în implementarea facturilor electronice prin intermediul platformei lor. Dacă aveți întrebări legate de serviciile SmartBill, puteți intra în contact cu operatorii lor prin:
- Telefon, pentru răspunsuri și îndrumări la toate solicitările dvs.
- Formularul de contact, dacă prin apel telefonic nu ați reușit să intrați în contact cu echipa SmartBill.
- Email, unde puteți descrie problema sau solicitarea dvs. cu privire la serviciile SmartBill.
Tarife SmartBill pentru abonamente
SmartBill are trei pachete de servicii care pot satisface nevoile fiecăruia când vine vorba de facturarea electronică. Astfel, prin SmartBill, aveți la dispoziție:
- Abonament Silver, cu integrare cu e-Factura, 1 utilizator, 30 de documente și aplicatie mobilă.
- Abonament GOLD, cu integrare cu e-Factura, 3 utilizatori, 100 de documente și facturare recurentă.
- Abonamentul Platinum, cu integrare cu e-Factura, utilizatori nelimitați, numar nelimitat de documente și rapoarte premium de business.
Fiecare pachet este conceput pentru a vă oferi flexibilitate și eficiență în facturarea electronică, cu opțiuni de personalizare și integrare cu platformele dedicate pentru magazinele online. Puteți alege pachetul care se pliază cel mai bine necesităților pe care le aveți și să-l personalizați în funcție de afacerea dvs.
Integrare cu dispozitive mobile și case de marcat și compatibilitate cu platformele pentru magazine online
SmartBill permite și detine posibilitatea de a conecta case de marcat și imprimante mobile la aplicatia Android, emițând bonuri fiscale sau tipăriți facturi și chitante direct pe teren. Ca și firmele de curierat, cu SmartBill totul este mai simplu. Această integrare vă permite să emiteți facturi și chitante direct de pe teren, fără să mai aveți nevoie de un calculator sau de o imprimantă specială.
De asemenea, serviciul este compatibil cu toate platformele dedicate pentru magazinele online. Ei au creat plugin-uri pentru cele mai populare platforme, pe care le pun la dispoziție gratuit. Puteți instala chiar dvs. pluginul și conecta astfel magazinul cu SmartBill. Această integrare vă permite să emiteți facturi și chitante direct din magazinul dvs. online, fără să mai aveți nevoie de un calculator sau de o imprimantă specială.
Pe site-ul SmartBill, găsiți o serie de tutoriale și resurse utile care vă ajută să identificați modul de integrare cu e-factura și să învățați să utilizați platforma lor. Dacă totuși aveți nevoie de ajutor, serviciul de relatii clienti SmartBill este cel mai sigur.